Hyvityspolitiikka
1. Kaupassa www.tuote1.fi tehdessään ostoksia jokaiselle ostajalle ja hänen ostamalleen hyvälaatuiselle tuotteelle annetaan 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamispäivästä.
2. Hyvälaatuisen tuotteen palauttaminen:
2.1. On tarpeen ottaa yhteyttä sähköpostitse. sähköpostitse info@tuote1.fi. Tuotteita ei voi palauttaa ilman ennakkoilmoitusta ja sopimusta.
2.2. Selitä syy ja liitä ostokuitti.
2.3. Tuotteen tulee olla käyttämätön, merkintäetikettejä ja alkuperäispakkauksessa, vahingoittumaton ja tavaran ulkonäköä menettämättä.
3. Jokaisella tuotteella on toimittajan takuu valmistusvirheitä ja muita vikoja vastaan, jotka eivät liity tuotteen normaaliin käyttöön ja ympäristövaikutuksiin. Löydät kunkin tuotteen takuuajan tuotekuvauksesta. Jos tuotteessa on vika, jos toimittajan takuu on voimassa alle 2 vuotta, tämä takuu on edelleen voimassa 2 vuoden sisällä, laskettuna tavaran vastaanottopäivästä.
4. Jos haluat palauttaa puutteellisen tuotteen, noudata kohdissa 2 lueteltuja ohjeita (kohta 2.3. ei sovelleta tässä tapauksessa).
5. Kauppa sitoutuu antamaan käyttäjälle perustellun kirjallisen vastauksen viimeistään 10 työpäivän kuluessa käyttäjän pyynnön vastaanottamisesta.
6. Mikäli tilatussa tuotteessa ei ole valmistusvirhettä, asiakkaan irtisanoessa sopimuksen tuotteen toimituskulut, jotka sisältyivät tuotteen hintaan, sekä itse tuotteen hinta, ts. eli Asiakkaan maksama summa. Asiakas kuitenkin palauttaa tavarat omalla kustannuksellaan.
7. Mikäli tilatussa tuotteessa on valmistus- tai toimitusvirhe, verkkokauppa sitoutuu vaihtamaan sen tai palauttamaan rahat ostajalle. Kauppa hyvittää/maksaa tuotteen lähetys-/palautuskulut.
8. Kauppa myy tuotteita, jotka täyttävät tilauksessa mainitut ehdot. Mikäli Asiakkaalle luovutettu tavara ei täytä tiettyjä tilauksen vaatimuksia, Asiakas sitoutuu ilmoittamaan tästä välittömästi kirjallisesti Kaupan ilmoittamaan sähköpostiin. postitse tai puhelimitse, ja jälkimmäinen sitoutuu ryhtymään kaikkiin toimenpiteisiin olemassa olevien virheiden poistamiseksi, jos ne ovat aiheutuneet Liikkeen tai sen puolesta toimivien kolmansien osapuolien tuottamuksesta. Kauppa korjaa viat Asiakkaan kanssa sovitussa kohtuullisessa ajassa, jos vikoja ei poisteta, Asiakkaalla on oikeus puolustaa oikeuksiaan Liettuan tasavallan siviililain mukaisen menettelyn mukaisesti.
9. Tuotteen virheen sattuessa Asiakkaan, käyttääkseen oikeuttaan huonolaatuisen tuotteen palauttamiseen, alentaakseen sen hintaa tai saadakseen laadultaan sopivan tuotteen, on esitettävä reklamaationsa kohdassa säädetyn menettelyn mukaisesti. tämä vakuutus 2 kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, laskettuna 2 kuukauden ajanjaksosta tuotteen vastaanottopäivästä.